Tripletex har inngått avtaler med de største grossistene innen VVS og elektro. Dermed tilbyr Tripletex en integrert regnskapsløsning mot systemene til de største grossistene i disse to bransjene.
Fordelen med en slik integrasjon er at du og dine ansatte kan gjøre bestilling av varer fra mobil, nettbrett eller PC mens dere er ute hos kundene. Når varene mottas, oppdateres lageret og fakturaen fra grossisten legger seg ferdig utfylt i regnskapet. Det medfører at du og ditt selskap sparer mye tid i prosessene med varebestilling, og du sparer tid og penger i forbindelse med utarbeidelsen av regnskapet.
Tripletex har videre integrert modulene faktura, regnskap, lønn, lager, prosjekt og timeregistrering i ett og samme system. Dette sikrer at man unngår dobbeltarbeid ved import eller manuell bokføring av bilag fra ett system og inn i et annet. Tripletex støtter abonnementsfakturering, EHF faktura og KID. Man kan også betale regninger rett fra systemet
Vekte gir sine kunder anbefalinger om hvordan Tripletex best skal settes opp. Når vi sammen har kommet frem til en god løsning, setter vi opp systemet for deg.
Et godt oppsett av Tripletex sikrer effektiv fakturering, bestilling av varer, oppdatering av varelager, bokføring, lønnskjøring og betaling av regninger, lønn, reiseregninger og utlegg. Dette er essensielt for en effektiv hverdag for deg som bedriftsleder, og for oss som regnskapsførere.